عشقم خیلی دوست دارم...


معجزه عشق

عشق زیباست

تو با مني هر جا برم

                   مهر تو بند جونمه

                                          عشقت نميره از سرم

                                                               تو پوست و استخونمه

                                                                                  يه دم اگه نبينمت

                                                                                                 يه دنيا دلتنگت ميشم 

                                                                                نگاه دريايي تو

                                                                آبيه روي آتيش

                                                واست دلم...

                                  واست تنم...

 واست تمام زندگيم..

                 از تو دوباره من شدم

                                    با تو تموم شد خستگيم

                                                        نم نم بارون چشام

                                                                     گواه عشق پاكمه

                                                                                هم نفس قسمت من

                                                                                                 دوستت دارم يه عالمه...

 



نظرات شما عزیزان:

ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت1:53---23 آبان 1390
سلام نگار جونم..............
وای این شعر صادقی رو خیلی دوست دارم نمیدونی چقدر قشنگ خونده فکر کنم جزو اولین کاراش بوده
خیلی آپ هات قشنگه
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:,ساعت11:35توسط نگار | |